Βράβευση ετικέτας για τη ρετσίνα του Κεχρή

Βράβευση ετικέτας για τη ρετσίνα του Κεχρή

Το κρασί, για όσους δεν γνωρίζουν, «πίνεται» με τις πέντε αισθήσεις. Πρώτα απ’ όλα η όραση, διότι βλέπεις τι πίνεις. Υστερα η αφή, να πιάσεις το ποτήρι. Μετά η όσφρηση, να νιώσεις τη μυρωδιά και η γεύση, για να γεμίσουν αρώματα τον ουρανίσκο σου. Κι όσο για την αφή, ε το τσούγκρισμα των ποτηριών, αρκεί.

Επικαλούμενος αυτή την παραδοχή, αξίζει να αναφέρω ότι η οπτική πλευρά ενός κρασιού, παίζει μεγάλο ρόλο στις μέρες μας. Το ξεχωριστό μπουκάλι, η ιδιαίτερη ετικέτα, δίνουν χαρακτήρα στην εμφάνιση του κρασιού.

Μια πρόσφατη περίπτωση αποτελεί το «Δάκρυ του Πεύκου», που έλαβε την υψηλότερη διάκριση στην κατηγορία ετικέτες οίνου στο πλαίσιο του 4ου διαγωνισμού Gold Label Awards, που διοργάνωσε το περιοδικό All Pack Hellas. Η διάκριση αυτή είναι μία σημαντική επιβράβευση που επιβεβαιώνει την ποιότητα του σχεδιασμού της νέας εταιρικής και προϊοντικής ταυτότητας του οινοποιείου ΚΕΧΡΗΣ, όπως αυτή διαμορφώθηκε μέσα από τη διαδικασία rebranding που ολοκληρώθηκε στα τέλη του προηγούμενου έτους.

Στόχος του rebranding ήταν η δημιουργία μιας ενιαίας εικόνας για τα προϊόντα, αλλά και η επικοινωνία του οράματος και των αξιών της εταιρείας, που στηρίζονται στον σεβασμό στην παράδοση, στο πάθος για καινοτομία και στην προσήλωση στην ποιότητα.

Καρπός της δημιουργικής ομάδας του οινοποιείου, η βράβευση που απέσπασε η ετικέτα της ρετσίνας Δάκρυ του Πεύκου είναι μία ακόμα επιβεβαίωση της συνολικής ποιότητας που χαρακτηρίζει αυτή τη μοναδική ρετσίνα.

Δημήτρης Μπαλής