Στηρίζει την ελληνική κρουαζιέρα η Celestyal Cruises

Στηρίζει την ελληνική κρουαζιέρα η Celestyal Cruises

Τα γεγονότα στην Τουρκία, κυρίως, επηρέασαν την κρουαζιέρα και στην Ελλάδα. Κι αυτό, επειδή δύσκολα έρχεται κάποιος π.χ. από την Αμερική, για να δει μόνο μια χώρα. Θέλει το κάτι παραπάνω, ασχέτως αν στην Ελλάδα οι προορισμοί είναι πολλοί. Ετσι, σχεδόν όλες οι ξένες εταιρείες κρουαζιέρας «τραβήχτηκαν» από το Αιγαίο και η μόνη που έμεινε να κρατήσει ψηλά τη σημαία της κρουαζιέρας στον τόπο μας, είναι η Celestyal Cruises. Με όλα αυτά, η χρονιά κινήθηκε πτωτικά για την ελληνική κρουαζιέρα, ενώ οι προβλέψεις για το 2017 θέλουν μείωση 30% σε σχέση με φέτος και περίπου 1 εκατ. λιγότερους επισκέπτες. Ωστόσο, η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί, ανάλογα και με τις γενικότερες εξελίξεις.

Ερωτηθής ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέας Ανδρεάδης για το πόσο θα επηρεάσει τον ελληνικό τουρισμό η πτώση της κρουαζιέρας, τόνισε ότι συνεισφέρει περίπου στο 4% του ελληνικού τουρισμού και μάλλον δεν θα επηρεάσει πολύ.

Προ ημερών, η Celestyal Cruises ανακοίνωσε ότι έχει το βλέμμα στραμμένο στις διεθνείς αγορές και σε νέους προορισμούς, διατηρώντας τον αριθμό επιβατών της παρά την περυσινή δύσκολη χρονιά.

celestayl_cruises_press_conference_3

Ο Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises και νεοεκλεγείς πρόεδρος της CLIA Ευρώπης, παρουσίασε τις αναπτυξιακές κινήσεις, τους στόχους και το όραμα της εταιρείας για διεθνή παρουσία, ενώ έδωσε τις δικές του εκτιμήσεις για το μέλλον της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας, καθώς και για τις δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσει ο κλάδος τη νέα περίοδο στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.

Επίσης, ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises, Πυθαγόρας Νάγος έκανε εκτενή αναφορά στην ανθεκτικότητα που έδειξαν φέτος οι αγορές και ειδικά η ελληνική, παρουσιάζοντας αύξηση των Ελλήνων επιβατών, της τάξεως του 48%. Περισσότεροι, επίσης, υπήρξαν και οι Τούρκοι επιβάτες κατά 20%, καθώς και μεμονωμένοι τουρίστες από ΗΠΑ & Καναδά. Αυξημένες ήταν οι προσεγγίσεις της εταιρείας στα ελληνικά λιμάνια που έφτασε τις 821, ενισχύοντας σημαντικά τις τοπικές κοινωνίες και ιδιαίτερα νησιά όπως η Σάμος και η Κως που αντιμετώπισαν μεγάλη μείωση του τουριστικού ρεύματος. Συγκεκριμένα ο Πυθαγόρας Νάγος επεσήμανε ότι η Celestyal Cruises, μέσα στο 2016, μετέφερε 117.000 επιβάτες με 660.000 συνολικές επισκέψεις σε ελληνικούς προορισμούς. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον τέταρτο χρόνο δραστηριοποίησης στην Κούβα, όπου αναμένει αύξηση 63% σε γκρουπ και συνολικά 39.000 επιβάτες.

celestayl_cruises_press_conference_2

Ολοκληρώνοντας, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει, με συνεχείς επενδύσεις όπως στο σύστημα κρατήσεων. Αυτές οι προσπάθειες επιβραβεύονται τόσο από τους επιβάτες όσο και από τη διεθνή αγορά με την ανάδειξη της Celestyal Cruises ως «Best Value for Money Cruise Line 2016» από το Cruise Critic UK. Χαρακτηριστικά παρουσίασε έρευνες ικανοποίησης που πραγματοποιήθηκαν σε όλα τα κρουαζιερόπλοια και την ψήφο εμπιστοσύνης που έδωσαν οι επιβάτες της Celestyal Cruises μέσα από τη συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων, κατατάσσοντάς την στην κορυφή των προτιμήσεών τους, καθώς οι 9 στους 10 θα τη σύστηναν σε φίλους τους. 

Το λόγο στη συνέχεια, έλαβε ο αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς, ο οποίος αναφέρθηκε στις διαρκείς επενδύσεις της εταιρείας στη χώρα μας, συμβάλλοντας πολυδιάστατα στην ελληνική οικονομία. Συγκεκριμένα, τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρίας για το 2016 ανήλθαν στα 35,2 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο οι προβλεπόμενες δαπάνες συντήρησης και αναβάθμισης του στόλου μέσα στο 2017, θα προσεγγίσουν τα 16 εκατ. ευρώ. Εξάλλου, υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη, παρουσιάζοντας τα σημαντικά αποτελέσματα που η εταιρεία έχει επιτύχει στο πλαίσιο αυτό, όπως 20% μείωση απορριμμάτων, 11% μείωση αέριων εκπομπών ρύπων, εξοικονόμηση 13.000 τόνων πετρελαίου τα τελευταία 7 χρόνια, καθώς και το γεγονός ότι το 50% του νερού που καταναλώνεται προέρχεται από θαλασσινό νερό.

Το Drive & Travel έδωσε το παρών στην εκδήλωση

Το Drive & Travel έδωσε το παρών στην εκδήλωση

Στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises αναφέρθηκε, τέλος, η Φρόσω Ζαρουλέα, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων κάνοντας ένα σύντομο απολογισμό του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Προορισμοί Γνώσης». Το Πρόγραμμα έχει εκκινήσει η ίδια η εταιρεία, ήδη από το 2015, μεταφέροντας τη γνώση και ανοίγοντας τους ορίζοντες, σε περισσότερους από 1.200 μαθητές των νησιών της Μήλου, Ίου και Πάτμου. Στη Συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκε, επίσης, ένας εκ των εμπνευστών του Προγράμματος, ο καθηγητής μαθηματικών, Α. Μαυρομμάτης, ο οποίος παρουσίασε τη σημασία και τον αντίκτυπο που είχε η συνέχιση του προγράμματος για 459 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων στο νησί της Πάτμου μέσα στο 2016.

Δημήτρης Μπαλής

celestayl_cruises_press_conference_4