Αλόνσο: «Δεν με νοιάζει τι κάνει η Ferrari και η Honda»
O Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει ότι «δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα» για τις φετινές νίκες της προηγούμενης ομάδας του, Ferrari, όπως και για την απόδοση -ειδικά στο Μπαχρέιν- των κινητήρων της Honda που χρησιμοποιούσε μέχρι πέρσι – ενώ την ίδια στιγμή περιμένει στο Ισπανικό GP το Μάιο τη βαρέως ανανεωμένη β’ έκδοση της McLaren MCL33.
Τέσσερα χρόνια ήδη στη McLaren, ο Ισπανός δεν έχει ανέβει στο βάθρο – ενώ αυτήν την περίοδο η Scuderia έχει δέκα νίκες, συμπεριλαμβανομένων των δύο στα τρία φετινά Γκραν Πρι. «Απαντούσα για τη Ferrari συνέχεια σε ερωτήσεις το 2015 και το 2016. Από τότε που έφυγα από τη Ferrari, με κάθε της νίκη και κάθε της βάθρο με ρωτούσατε αν το μετάνιωσα που έφυγα», είπε ο Αλόνσο.
«Μετά από τέσσερα χρόνια που κέρδιζε συνέχεια η Mercedes και πήρε τέσσερα πρωταθλήματα, τώρα δεν με ρωτάτε για τη Ferrari αλλά για την Toro Rosso. Ή για τη Renault, με την οποία κέρδισα δύο πρωταθλήματα το 2005 και το 2006, και είναι πάλι ανταγωνιστική. Δεν ενδιαφέρομαι και τόσο για τις άλλες ομάδες. Είναι απλά αστείο πώς ο κόσμος ενθουσιάζεται για τις πρώην ομάδες, όταν αυτές τα πάνε καλά. Με ρωτάνε, αλλά δεν με νοιάζει και τόσο», συνέχισε.
Όσο για την απόδοση του κινητήρα της Honda στο Μπαχρέιν, που χάρισε στην Toro Rosso την 4η θέση, καλύτερο αποτέλεσμα από οποιοδήποτε είχε πετύχει ο ιαπωνικός κινητήρας στην τριετία της McLaren, ο Αλόνσο είπε: «Το Μπαχρέιν ήταν καλό τριήμερο για εκείνους. Για να είμαι ειλικρινής, μετά από 18 χρόνια στη F1, δεν έχει νόημα να απαντάω για ένα καλό αποτέλεσμα μιας ομάδας».
Νέα McLaren στην Ισπανία
Παρόλα αυτά, ο 38χρονος παραδέχθηκε ότι τον «θλίβει» η φετινή έλλειψη ταχύτητας της McLaren: «Προσπαθώ να κάνω την καλύτερη δυνατή δουλειά, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε».
Ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η βαρέως ανανεωμένη β’ έκδοση της MCL33 που θα έχει έτοιμη η ομάδα του Ουόκινγκ στο Γκραν Πρι της Βαρκελώνης, στον μέσον Μαΐου. Ο διευθυντής της ομάδας, Έρικ Μπουγέ, είπε στην ισπανική Marca ότι «το αυτοκίνητο του 2018 όπως το είχαμε φανταστεί θα είναι έτοιμο στην Ισπανία. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα το είχαμε στην Αυστραλία, αλλά δεν ήταν εφικτό. Έτσι, μέχρι τώρα χρησιμοποιούμε μια μετεξέλιξη του περσινού μονοθεσίου».
Ο Γάλλος κατέληξε: «Γνωρίζαμε εξαρχής ότι οι επιλογές μας θα ήταν περιορισμένες, αν και [η απόδοση] ήταν εκνευριστική, ειδικά στις δοκιμές κατάταξης. Για το νέο αυτοκίνητο θα προτιμούσα, πάντως, να υποσχεθώ λιγότερα και να πετύχουμε περισσότερα στην πίστα. Είμαι αρκετό καιρό στη Formula 1 για να γνωρίζω ότι σαμπάνια πίνεις μόνο όταν ανεβαίνεις στο βάθρο».