Διψήφια αύξηση επισκεψιμότητας στο Smart Park
Δημήτρης Μπαλής
Το γνωστό εμπορικό πάρκο Smart Park, γνωρίζει μεγάλη άνθηση, τόσο σε επίπεδο επισκεψιμότητας, όσο και σε προσέλκυση νέων επιχειρήσεων.
Ηδη, με την άρση των περιορισμών στην κυκλοφορία, ο Ιούνιος εμφάνισε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 19% και ο Ιούλιος κατά 15%, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019, αντανακλώντας την προτίμηση του κοινού για ασφαλείς και ανοιχτούς εμπορικούς και ψυχαγωγικούς χώρους.
Παράλληλα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Smart Park, αλλά και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ιδιαίτερα σε αυτή την κρίσιμη για τη δημόσια υγεία αλλά και την ελληνική οικονομία εποχή, το πάρκο ενισχύει το μείγμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του, με την προσθήκη νέου καταστήματος λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ «PINK WOMAN», συνολικής επιφάνειας περίπου 289 τ.μ.
Συγκεκριμένα, η «ΓΥΑΛΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.», θυγατρική εταιρεία της REDS Α.Ε., που λειτουργεί και εκμεταλλεύεται το Smart Park, υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία εμπορικής μίσθωσης ακινήτου με την εταιρεία «INTRAFASHION GROUP Ανώνυμη Βιοτεχνική και Εμπορική Εταιρία» που διαθέτει το εμπορικό σήμα «PINK WOMAN», για τη δημιουργία εμπορικού καταστήματος, το οποίο θα λειτουργεί στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park στα Σπάτα. H επωνυμία «PINK WOMAN» έχει διεθνή παρουσία στον τομέα της λιανικής πώλησης ένδυσης, με πάνω από 80 καταστήματα σε 5 χώρες.
Υπενθυμίζεται πως το Smart Park επανεκκίνησε σταδιακά τη λειτουργία του την 4η Μαΐου 2020 με έναν περιορισμένο αρχικά αριθμό καταστημάτων, ενώ από την 11η Μαΐου 2020 το πάρκο επανήλθε στους συνήθεις ρυθμούς του με το σύνολο των καταστημάτων του να επαναλειτουργεί. Η ασφάλεια του προσωπικού, των εργαζομένων και των επισκεπτών του Smart Park αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα και στο πλαίσιο αυτό λαμβάνονται διαρκώς πρόσθετα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας όλων.