Δύο νέα ξενοδοχεία ανοίγει το Radisson Hotel Group στην Ελλάδα
Δημήτρης Μπαλής
Το 2022 ήταν μια σημαντική χρονιά για το Radisson Hotel Group, καθώς λειτούργησε δύο νέες μονάδες στην Ελλάδα, σε Μύκονο και Σκιάθο, ενώ το 2023 πρόκειται να λειτουργήσει δύο ακόμα ξενοδοχεία στην Αθήνα.
Φέτος τον Μάιο, ο όμιλος άνοιξε στη Μύκονο το Radisson Blu Euphoria Resort, το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου στο νησί, το οποίο αποτελεί την πρώτη είσοδο ενός μεγάλου διεθνούς ξενοδοχειακού brand στον συγκεκριμένο προορισμό. Το ξενοδοχείο διαθέτει 34 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, τα οποία αντλούν έμπνευση από την αρχιτεκτονική των Κυκλάδων.
Επίσης, τον Ιούλιο, άνοιξε και το Radisson Resort Plaza στη Σκιάθο, το πρώτο διεθνούς επωνυμίας ξενοδοχείο του νησιού των Σποράδων. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην παραλία Καναπίτσα, και περιλαμβάνει 84 δωμάτια και σουίτες μοντέρνας, μίνιμαλ διακόσμησης. Το ξενοδοχείο διαθέτει δικό του ορθόδοξο παρεκκλήσι και χώρο δεξιώσεων.
Αυτά τα δύο ξενοδοχεία προστέθηκαν στα τρία που ήδη λειτουργούσαν: το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα, το Radisson Blu Beach Resort στη Μίλατο Κρήτης και το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη.
Εξάλλου, τον Νοέμβριο θα λειτουργήσει και το ξενοδοχείο The Social Kolonaki Athens Hotel, μέλος της Radisson Individuals. Βρίσκεται στην οδό Βουκουρεστίου και θα είναι το πρώτο branded ξενοδοχείο στο συγκεκριμένο δρόμο. Το επταώροφο ξενοδοχείο, με αστικό ύφος στους εσωτερικούς χώρους, θα προσφέρει 24 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένης μιας προεδρικής σουίτας και θα πλαισιώνεται από ένα μοντέρνο εστιατόριο και μπαρ στο ισόγειο.
Το δεύτερο εξάμηνο του 2023, το Radisson Hotel Group θα λειτουργήσει και το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, το πρώτο ξενοδοχείο υπό το brand Radisson RED στην Ελλάδα. Θα στεγαστεί σε ένα παλιό κτήριο γραφείων το οποίο μετατράπηκε σε διαμερίσματα εκλεπτυσμένου στυλ, και θα διαθέτει 100 δωμάτια και 150 τ.μ. χώρο συναντήσεων και γυμναστήριο. Στο ισόγειο του κτηρίου θα βρίσκεται εστιατόριο με θέα την πλατεία, ενώ το πιο ελκυστικό κομμάτι του κτηρίου θα είναι το roof top bar – εστιατόριο με θέα την Ακρόπολη.
Συνολικά, με όλα τα ξενοδοχεία, ο όμιλος θα διαθέτει πάνω από 1.000 δωμάτια.
«Πιστεύουμε σθεναρά στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς και στις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μετά την εισαγωγή τριών επιπλέον σημάτων στο σύνολο των brands του Ομίλου Radisson Hotel Group στην αγορά το 2022, βλέπουμε ακόμη περισσότερες δυνατότητες επέκτασης, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στο Radisson Hotel Group», ανέφερε ο Elie Younes, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Διευθυντής Ανάπτυξης του Radisson Hotel Group, με τον Elie Milky, αντιπρόεδρο του Radisson Hotel Group, να σημειώνει ότι: «Το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής μας βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι να βλέπουμε απτά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και επενδύσεις που ενισχύουν περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη χώρα και συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της. Συνεχίζουμε να διευρύνουμε την προσφορά μας προς τους επενδυτές, καθώς βρίσκουμε νέες ευκαιρίες και ακίνητα στο πλαίσιο διαφορετικών κατηγοριών, brands και τοποθεσιών.»