Ένας χρόνος πτήσεις Αθήνα – Νέα Υόρκη με την Emirates
Δημήτρης Μπαλής
Ανέκαθεν οι απευθείας πτήσεις αποτελούσαν δέλεαρ για ένα ταξίδι αναψυχής ή επαγγελματικό. Κι ενώ η μακρινή για την Αθήνα, Νέα Υόρκ, εξυπηρετούνταν απευθείας με εποχικά δρομολόγια κάποιων εταιρειών και με ανταπόκριση με τις περισσότερες, όταν η Emirates αποφάσισε να εισάγει απευθείας πτήση σε αυτό το δρομολόγιο, όλο το χρόνο και μάλιστα καθημερινά, δημιούργησε νέα δεδομένα. Προερχόμενο από το Ντουμπάι και με ενδιάμεσο προορισμό την Αθήνα, η πτήση προς Νέα Υόρκη αποδείχθηκε εκτός από λειτουργική και συμφέρουσα με τις τιμές που έβαλε η εταιρεία.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου των πτήσεων, η εταιρεία μετέφερε συνολικά στο δρομολόγιο 160.000 επιβάτες, συμβάλλοντας στη συνολική αύξηση κατά 60% της αγοράς της Νέας Υόρκης από την Αθήνα. Η χωρητικότητα φορτίου εμπορευμάτων της πτήσης, εξυπηρέτησε 2.800 τόνους εξαγωγικού cargo από την Αθήνα προς το Newark, μεταφέροντας αγαθά που συμπεριελάμβαναν φρέσκα ψάρια, καλλυντικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, προφίλ αλουμινίου, μάρμαρα, έργα τέχνης, και ηλεκτρονικές συσκευές.
Η σημαντική αυτή επέτειος γιορτάστηκε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο της Αθήνας, με την παραδοσιακή υποδοχή του αεροσκάφους με την «υδάτινη αψίδα» και την κοπή πίτας, υπό την παρουσία της Α.Ε. Πρέσβη των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην Ελλάδα, κ. Mohamed Meer Abdalla Yousif Alraeesi, της Emirates Area Manager για την Ελλάδα και την Αλβανία, Reema Al Marzooqi, και της διευθύντριας Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννας Παπαδοπούλου.
«Η πτήση μας προς τη Νέα Υόρκη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, γνώρισε ενθουσιώδη υποδοχή από τους πελάτες μας, και ειδικότερα από την ελληνική κοινότητα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Επίσης, συνεχίζουμε να καταγράφουμε υγιή ζήτηση στην πτήση μας από Ντουμπάι προς την Αθήνα, καθώς η Ελλάδα παραμένει ένας δημοφιλής προορισμός για τους επιβάτες μας που προέρχονται από τους προορισμούς μας στη Μ. Ανατολη, την Ασία και την Αφρική. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε αποφασιστικά, ώστε να εξακολουθήσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας στην Ελλάδα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια των πτήσεων και ακόμα περισσότερες πτητικές επιλογές, καθώς θα διευρύνουμε το παγκόσμιο δίκτυό μας,» ανέφερε ο Hubert Frach, Divisional Senior Vice President και Commercial Operations West της Emirates, ενώ η Ιωάννα Παπαδοπούλου ανάφερε χαρακτηριστικά: «Η συγκεκριμένη σύνδεση είναι εξαιρετικά σημαντική και για το αεροδρόμιο και για την πόλη μας, ενισχύοντας τη διασυνδεσιμότητα της Αθήνας. Είναι επίσης πολύ σημαντική για τους επιβάτες μας, που έχουν την επιλογή να ταξιδέψουν καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, καθημερινά προς τις ΗΠΑ.»
Καταλήγοντας, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου πτήσεων από την Αθήνα προς τη Νέα Υόρκη με τις καθημερινές, απευθείας πτήσεις της Emirates, το αεροδρόμιο της Αθήνας έτρεξε ένα διαγωνισμό στα social media, όπου οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να βοηθήσουν τη μασκό του αεροδρομίου, τον «Φίλο τον Αθηναίο», να επιλέξει τον τρόπο που θα υποδεχόταν τους πρώτους ανοιξιάτικους επιβάτες στο αεροδρόμιο. Τελικά, οι περισσότεροι επέλεξαν το «Βραχιολάκι του Μάρτη», και ένας τυχερός νικητής κέρδισε ένα εισιτήριο Αθήνα – Ν. Υόρκη από την Emirates για 2 άτομα, ενώ το αεροδρόμιο θα καλύψει τα έξοδα της πενθήμερης διαμονής.
Ο νικητής του διαγωνισμού παρευρέθηκε και στην εκδήλωση των πρώτων γενεθλίων του δρομολογίου, όπου ο «Φίλος ο Αθηναίος» μοίρασε σε όλους τους επιβάτες της πτήσης τα επετειακά Βραχιολάκια του Μάρτη!