Φόρτιση της προσωποποιημένης ΑΤΗ.ΕΝΑ Card και μέσω κινητού
Δημήτρης Μπαλής
Μπορεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η προσωποποιημένη κάρτα να ξεκίνησαν την πορεία τους τον περασμένο Νοέμβριο και παρά τις διαβεβαιώσεις να μην έχουν λειτουργήσει ακόμα οι μπάρες, με αποτέλεσμα στην ουσία να μην γίνεται «ακύρωση» εισιτηρίων και έλεγχος σε όσους μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ωστόσο η τεχνολογία προοδεύει.
Κι από τη στιγμή που πολλοί περιμένουν στην ουρά για να επαναφορτίσουν την κάρτα τους, έρχεται η σύγχρονη τεχνολογία να δώσει διέξοδο.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ATH.ENA Card, μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα κομίστρου και να φορτίσετε / επαναφορτίσετε την προσωποποιημένη κάρτα σας, όπου και αν βρίσκεστε, χρησιμοποιώντας το κινητό σας τηλέφωνο.
Τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android και υποστήριξη τεχνολογίας NFC γίνονται αυτόματα σημεία επαναφόρτισης των «έξυπνων» προσωποποιημένων καρτών, με το αγορασμένο προϊόν, απ’ ευθείας από το κινητό, χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε κάποιο εκδοτήριο ή μηχάνημα αυτόματης έκδοσης.
Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή για «έξυπνα τηλέφωνα» ATH.ENA Card στον ακόλουθο σύνδεσμο: ATH.ENA Card – Android-Apps auf Google Play
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης, επισημαίνει ότι «το ηλεκτρονικό εισιτήριο εκσυγχρονίζει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εισάγοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις. Με την εφαρμογή αυτή και σε συνεργασία με το τραπεζικό σύστημα, μετατρέπουμε εκατοντάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα σε σημεία επαναφόρτισης προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card.»
Τα βήματα για τη φόρτιση προσωποποιημένης ATH.ENA Card μέσω κινητού με τη χρήση τραπεζικής κάρτας, είναι:
- Ο χρήστης κατεβάζει στο «έξυπνο» κινητό του τηλέφωνο την εφαρμογή «Athena Card Αpp», μέσω του Google Play, εφόσον το κινητό διαθέτει τεχνολογία NFC (Near Field Communication).
- Κάνει εισαγωγή με τον αριθμό κάρτας και τον κωδικό που έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.
Σε περίπτωση που δεν έχει λογαριασμό, δημιουργεί έναν, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες.
- Μετέπειτα επιλέγει στην εφαρμογή τον τύπο κομίστρου που επιθυμεί.
- Ολοκληρώνει την αγορά μέσω διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής και επιστρέφει στο αρχικό μενού της εφαρμογής, στο πεδίο «η κάρτα μου και η λήψη προϊόντος κομίστρου στην κάρτα».
- Στη συνέχεια ακουμπά την προσωποποιημένη κάρτα στο σημείο NFC του κινητού του τηλεφώνου και με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται η μεταφορά των προϊόντων στην κάρτα του.
Για τη διευκόλυνση των χρηστών, συνιστάται να ανατρέξουν στις οδηγίες του κινητού τους για το σωστό σημείο NFC, όπου πρέπει να ακουμπήσουν το τηλέφωνο.