H ανόθευτη Εύβοια και η γνήσια Σκύρος (video)
Η Marketing Greece και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενώνουν τις δυνάμεις τους και μας αποκαλύπτουν δυο ξεχωριστούς και ιδιαίτερα αυθεντικούς προορισμούς, την Εύβοια και τη Σκύρο, μέσα από τη Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece.
Η Wanderlust Greece, μέσα από το νέο της βίντεο, μας μυεί στον μοναδικό κόσμο της Εύβοιας και της Σκύρου. Ένα συναρπαστικό roadtrip, διάρκειας 11 ημερών, αναδεικνύει, μέσω live αναμεταδόσεων και καθημερινών social media posts, την ιδιαίτερη προσωπικότητα, τη μακροχρόνια παράδοση και τη μαγευτική φύση των αυτών των δύο ξεχωριστών νησιών της Στερεάς Ελλάδας.
Με αφετηρία την ηλιόλουστη Χαλκίδα και με wanderlust παρουσιαστή τον Γιώργο Λέντζα, το video αποκαλύπτει τα καλά κρυμμένα μυστικά των προορισμών. Καταπράσινα τοπία και κατάφυτοι ορεινοί όγκοι εναλλάσσονται με γραφικά ακρογιάλια που σου δίνουν την αίσθηση ότι εσύ τα ανακάλυψες πρώτος. Χωριά και οικισμοί που έχουν παραμείνει αλώβητοι στο πέρασμα του χρόνου. Φιλικοί και πρόθυμοι να μοιραστούν τις κρυφές ομορφιές των νησιών κάτοικοι. Καθημερινές ασχολίες και τοπικά προϊόντα που δημιουργούν και διαμορφώνουν την κουλτούρα των τόπων. Εδώ όλα είναι αυθεντικά, αληθινά και με έναν ξεχωριστό τρόπο αβίαστα ισορροπημένα.
«H Στερεά Ελλάδα είναι ένας τόπος εκπλήξεων. Εκεί που πιστεύεις ότι την γνώρισες, σου αποκαλύπτει κάτι καινούργιο, κάτι μαγικό. Είναι η φύση, είναι οι άνθρωποι και ο πολιτισμός της που την κάνουν μοναδική. Χαίρομαι που η Wanderlust Greece με την καμπάνια της, μοιράζει σε όλο τον κόσμο την εμπειρία να απολαμβάνεις κάθε εκατοστό της Εύβοιας και της Σκύρου, σε μία ξεχωριστή γωνιά του πλανήτη» δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος τόνισε ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει να χρηματοδοτεί, να στηρίζει και να επιβραβεύει, κάθε προσπάθεια που κινείται στην κατεύθυνση προβολής της Στερεάς Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.
«Οι εμπειρίες και τα τοπία που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, μοιάζουν αστείρευτα μετά από αυτό το ταξίδι της Wanderlust Greece. Μια καμπάνια που έχει διττό σκοπό. Αρχικά να αναδείξει με έναν σύγχρονο και real time τρόπο τις αυθεντικές ομορφιές της χώρας μας και εν συνεχεία να δημιουργήσει πρωτότυπο περιεχόμενο, ικανό να προσδώσει προστιθέμενη αξία και να ενισχύσει τις δράσεις προβολής των προορισμών» τόνισε η CEO της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα.
Με περισσότερα από 5 εκατομμύρια Social Media Reach και με πάνω από 310.000 Social Media Engagement, το ταξίδι στην Εύβοια και Σκύρο κατάφερε να κερδίσει την προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού από τις πρώτες κιόλας ημέρες. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Στερεάς Ελλάδας για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.