Η Grivalia Hospitality φέρνει τη φιλοξενία του glamorous camping
Δημήτρης Μπαλής
Προφανώς και υπάρχει χώρος για όλα τα στυλ φιλοξενίας στη χώρα μας και μάλιστα με ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Η Grivalia Hospitality, η οποία ανοίγει πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα μας, πρόκειται να λειτουργήσει στο Σούνιο, την άνοιξη του 2024, το «91 Athens Riviera», που είναι εμπνευσμένο από την Εθνική Οδό 91 -τη μεγαλύτερη εθνική οδό της Αττικής που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Αθηναϊκή Ριβιέρα, καταλήγοντας στο Σούνιο.
Σε έκταση 45.000 τ.μ. το «91 Athens Riviera» θα συστήσει στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του πολυτελούς camping (glamorous camping), που θα περιλαμβάνει 30 πολυτελείς σκηνές στην περιοχή. Επισκέπτες και μέλη θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων, σε μία σύγχρονη όαση, με 8 μεγάλα γήπεδα τένις -και 2 μικρότερα- για τους λάτρεις του αθλήματος. Παράλληλα, ο χώρος θα περιλαμβάνει εσωτερικό/εξωτερικό γυμναστήριο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, καθώς και γήπεδο για beach volley. Οι επισκέπτες του glamping και τα μέλη του club θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα προπόνησης.
Για τη διαχείριση του project, η Grivalia Hospitality έχει συνάψει μακροχρόνια σύμβαση με τον όμιλο lifestyle φιλοξενίας Domes, υιοθετώντας το φημισμένο Domes Reserve concept.
Το «91 Athens Riviera» θα έχει άμεση πρόσβαση στην παραλία, όπου θα λειτουργεί το διάσημο εστιατότιο BARBAROSSA PAROS.
Το «91 Athens Riviera» αποτελεί ακόμη ένα project από τη Grivalia Hospitality, που θέτει την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στο επίκεντρο. Το έργο προωθεί τη βιωσιμότητα, καθώς συνδυάζει πολυτέλεια και ασύγκριτο σχεδιασμό με τις βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές για υπεύθυνη κατασκευή και λειτουργία. Η επερχόμενη ανάπτυξη θα συμβάλει στην αναβάθμιση της Αθηναϊκής Ριβιέρας και στη διαμόρφωσή της σε προορισμό υπερπολυτελούς φιλοξενίας, θέτοντας νέα πρότυπα στην αγορά φιλοξενίας.
«Είμαστε πολύ περήφανοι και ενθουσιασμένοι που το 91 Athens Riviera μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Το glamping and members club αναμένεται να αναδιαμορφώσει ολόκληρη την περιοχή και να συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η νέα ανάπτυξη θα είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της εταιρείας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες και υψηλής ποιότητας ανέσεις σε έναν χώρο μοναδικό που θα συνδυάζει την πολυτέλεια με το φυσικό περιβάλλον», ανέφερε η Λίζα Χοχενστάιν, υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Private Members Club για την Grivalia Hospitality.