Η SWOT Hospitality γιορτάζει 10 χρόνια ανάπτυξης και επιτυχιών με εμβληματικά ξενοδοχεία

Δημήτρης Μπαλής

 

Μια από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης και ανάπτυξης ξενοδοχειακών μονάδων και επενδύσεων, η SWOT Hospitality, ήδη συμπλήρωσε 10 χρόνια λειτουργίας.

Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνονται πάνω από 10 ξενοδοχεία, που βρίσκονται σε κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Ρόδος.

Μάλιστα, οι συνεργασίες της SWOT περιλαμβάνουν τα μεγαλύτερα brands φιλοξενίας διεθνώς, όπως τα Hilton, Marriott International Inc., Hyatt Hotels Corporation και Nikki Beach Hotels & Resorts, ενώ φέρει επίσης πιστοποιήσεις από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World.

Σε δηλώσεις του ο Γιώργος Κωνσταντινίδης,  ιδρυτής  της SWOT, αναφέρει ότι βασική ιδέα δημιουργίας της εταιρείας το 2013, σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τη χώρα, ήταν να καλύψει ένα σημαντικό κενό στο χώρο της διαχείρισης και ανάπτυξης ξενοδοχείων, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει η ανάπτυξη της SWOT έως σήμερα. «Με σεβασμό στον κλάδο και τους ανθρώπους μας, προχωράμε με ακόμα μεγαλύτερη ορμή και διάθεση το υπέροχο ταξίδι της δημιουργίας με σπουδαία έργα σε Ελλάδα και εξωτερικό», επισημαίνει.

O πρόεδρος της εταιρείας Στέλιος Κουτσιβίτης τονίζει ότι: «Έχοντας πίστη στις θετικές προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, τη συμβολή του στην ανάπτυξη της χώρας και την τόνωση της ελληνικής οικονομίας, συνεχίζουμε τις συνεργασίες μας με εγχώριους και διεθνείς θεσμικούς επενδυτές για την πραγματοποίηση και άλλων επενδύσεων. Η SWOT διαχειρίστηκε πέντε ανοίγματα ξενοδοχείων με διεθνή brands τους τελευταίους 18 μήνες, ένα ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό»,  προαναγγέλλοντας παράλληλα και το πρώτο «άνοιγμα» της SWOT εκτός Ελλάδος, στη Σερβία, σε συνεργασία με την AFI Europe, κορυφαίο επενδυτή στη Ν.Α. Ευρώπη,  και τη Marriot International.

Ο Πάνος Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος  της εταιρείας επισημαίνει τα πρόσφατα ανοίγματα των ξενοδοχείων YI στη Μύκονο και Lindian Village Βeach Resort, Curio Collection by Hilton στη Ρόδο, με το ξεχωριστό DNA της SWOT να αποτυπώνεται σε όλα τα project της εταιρίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο lifestyle, την τέχνη, τη διασκέδαση, τη συνολική εμπειρία του σύγχρονου ταξιδιώτη.