Ημερίδα για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου στην Αθήνα
Με ενδιαφέρουσα θεματολογία και εντυπωσιακή συμμετοχή εκπροσώπων εταιρειών και ξενοδόχων, πραγματοποιήθηκε η ημερίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού, με τίτλο «Υπηρεσίες και Στρατηγικοί Συνεργάτες Ξενοδοχείου» στο ξενοδοχείο Crowne Plaza Athens City Center.
Η εκδήλωση αυτή, αποτελεί την τρίτη κατά σειρά εκδήλωση του είδους που πραγματοποιεί η Ένωση στο πλαίσιο των δράσεών της με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των ξενοδοχείων σε θέματα της αγοράς, ανά συνεργαζόμενο κλάδο και τομέα. Έχουν προηγηθεί δύο ανάλογες εκδηλώσεις στον τομέα της «Εξοικονόμησης Ενέργειας» (το 2014), όπου η Ένωση βραβεύτηκε με βραβείο «Οικόπολις 2015» αλλά και στο θέμα της «Ανακαίνισης των ξενοδοχειακών Μονάδων» (το 2016)
Το θέμα «Υπηρεσίες & Στρατηγικοί Συνεργάτες Ξενοδοχείoυ» επιλέχθηκε καθώς τα ξενοδοχεία, καλούνται να υιοθετήσουν την καινοτομία και στον τομέα των Υπηρεσιών και να προσφέρουν ό,τι αναζητά στις διακοπές ή το επαγγελματικό ταξίδι του ο σημερινός, διεθνής ταξιδιώτης, ο οποίος έχει πλήθος παραστάσεων απ’ όλο τον κόσμο και αυξημένες ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε ξενοδοχειακή μονάδα, για να λειτουργεί επιτυχώς και να προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες, οφείλει να προσαρμόζεται συνεχώς στα σύγχρονα δεδομένα και στις διεθνείς τάσεις. Το ίδιο το ξενοδοχείο δε, αυτό καθ΄ αυτό, αποτελεί έναν «ζωντανό οργανισμό», με στελέχη, εξειδικευμένο προσωπικό, με φορολογικές, λογιστικές κ.ά. υποχρεώσεις. Χρειάζεται επομένως όλα εκείνα τα αναγκαία «εργαλεία», την εξειδικευμένη υποδομή αλλά και τους κατάλληλους ανθρώπους, ώστε να εκτελεστούν σωστά και απρόσκοπτα οι λειτουργίες και οι υποχρεώσεις του.
Ως σύμμαχοι αλλά και σύμβουλοι των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, λειτουργούν συχνά οι εξωτερικοί συνεργάτες και προμηθευτές του, εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους η κάθε μια, που εξειδικεύονται σε ένα τομέα και έχουν εστιάσει σε αυτόν σε βάθος χρόνου.
Τα οφέλη μιας τέτοιας -συχνά σε μακροχρόνια βάση- συνεργασίας μεταξύ ξενοδοχείων και εταιρειών της αγοράς, είναι ευνόητα: Οι καλές και εξειδικευμένες υπηρεσίες ανά τομέα συμβάλλουν σε ένα συνολικά καλύτερο σε ποιότητα αποτέλεσμα, άρα σε ένα καλύτερο τελικό προσφερόμενο προϊόν στον τουρίστα, με όλες τις θετικές συνέπειες.
Στην εκδήλωση της ΕΞΑΑΑ, η οποία πραγματοποιήθηκε με τις αιγίδες του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, συμμετείχαν με ενδιαφέρουσες εισηγήσεις εταιρείες οι οποίες κλήθηκαν να παρουσιάσουν στους ξενοδόχους ιδέες, πρακτικές λύσεις αλλά και τα νεότερα στον κλάδο που εκπροσωπούν-ενδεικτικές για τους τομείς τους.
Την εκδήλωση προλόγισαν ο Πρόεδρος του ΞΕΕ και Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ επί σειρά ετών κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, καθώς και ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης και ασκών χρέη Προέδρου κ. Απόστολος Μουσαμάς.
Στην ημερίδα την οποία συντόνισε οκ. Ηλίας Κακούρης, Μηχανολόγος Μηχανικός- Επιστημονικός Σύμβουλος ΕΞΑΑΑ, τοποθετήθηκαν με στοχευμένες ομιλίες οι:
- κα Αγγέλα Δήμου(HRConsultant ‘KSM HUMAN RESOURCES ΕΛΛΑΣ ΑΕΠΑ’) η οποία ανέπτυξε το θέμα «Υπηρεσίες προσωπικού»,
- κ. Μιχάλης Ζερβογιαννάκης(Managing Partner HBPO, Σύμβουλος ‘Up Hellas S.A.’), ο οποίος μίλησε για τις λεγόμενες «Διατακτικές Σίτισης» – μια καινοτόμο λύση για το ξενοδοχείο,
- κ. Γιώργος Αντωνιάδης(SecuritySolutions &Services Manager’ INTRASOFT International S.A.’) ο οποίος περιέγραψε το σύνθετο θέμα των προσωπικών δεδομένων και τα «βήματα για τη συμμόρφωση με τον GDPR»,
- κ. Δημήτρης Σερίφης(CEO ‘Nelios.com’) ο οποίος εξήγησε γιατί είναι «πιο κρίσιμος από ποτέ ο συντονισμός της στρατηγικής πωλήσεων με το Digital Marketing του ξενοδοχείου»
- κ. Στέλιος Στυπίδης (Sales Manager ‘ENGIE Hellas A.E.’) ο οποίος πρότεινε τον εξορθολογισμό των λειτουργικών δαπανών και την «μετατόπιση της Ενέργειας από κέντρο κόστους σε κέντρο Οφέλους».
- κ. Κωνσταντίνος Καλογιάννης (Β2Β Sales Manager ‘ΗΡΩΝ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Α.Ε.’)ο οποίος μίλησε για την «Ηλεκτρική Ενέργεια &το Φυσικό Αέριο- αλλά και τα «πολλαπλά οφέλη της συνεργασίας με τον ΗΡΩΝ»
- κ. Άγγελος Ματσούκας (Business Unit Manager ‘ROLCO BIANIL A.E.’), ο οποίος επεσήμανε την σημασία του εξωτερικού συνεργάτη της μονάδας ως «Σύμβουλου».
- κ. Γεώργιος Αγριτέλης (Υποδιευθυντής Διευθύνσεως Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων) μιλώντας εκ μέρους τηςAlpha Bank ανέλυσε τις προτάσεις της Τράπεζας για τη μικρομεσαία επιχείρηση: «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα: Προοπτική , Προκλήσεις, Στρατηγική». Τέλος,
- η κα ‘Ελενα Δέδε(Co–Founder&BusinessDeveloper‘woof club’) περιέγραψε τον ‘pet–friendly’ τουρισμό και την σημασία της προσαρμογής των μονάδων προς μια πιο φιλική αντιμετώπιση.