Λονδίνο, Κωνσταντινούπολη και Παρίσι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί
Δημήτρης Μπαλής
Η No1 e–commerce επιχείρηση στην Ελλάδα, όσον αφορά στον τουρισμό, σημείωσε συνολικές πωλήσεις πάνω από 738 εκ. ευρώ το 2017, με άνοδο 21,23% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Με τη χαμηλότερη τιμή εισιτηρίου να αγγίζει μέχρι και το 1 ευρώ, κατάφερε να «κλείσει» τη χρονιά με περισσότερες από 2.800.000 πωλήσεις εισιτήριων.
Οι 3 top προορισμοί παγκοσμίως ήταν το Λονδίνο, η Κωνσταντινούπολη και το Παρίσι, ενώ για τους προορισμούς του εσωτερικού οι ταξιδιώτες προτίμησαν την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο Κρήτης.
Η 10η Μαΐου ήταν η ημέρα με τις περισσότερες κρατήσεις, ενώ η 22η Δεκεμβρίου ήταν η πιο πολυταξιδεμένη ημέρα του χρόνου λόγω της περιόδου των Χριστουγέννων. O δημοφιλέστερος τρόπος κράτησης ήταν online με ένα ποσοστό της τάξεως του 95%, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατών ήταν τα 35 έτη με ένα μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 54,3% να είναι άντρες.
«Φέτος κλείνουμε 13 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας Tripsta S.A. Κάθε χρόνο αισθάνομαι όλο και περισσότερο περήφανος καθώς βλέπω πως όχι μόνο αναπτυσσόμαστε ως εταιρεία, αλλά εξελίσσουμε και το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία ταξιδιού και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε επενδύοντας στην τεχνολογία αλλά και τους ανθρώπους μας,» επισημαίνει ο Philipp Brinkmann, CEO της Tripsta S.A.