Με νέες διαδρομές το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Δημήτρης Μπαλής

 

Με αλλαγές θα γίνει φέτος το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η εκκίνηση δεν θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη, αλλά από τη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, όπου θα βρίσκεται και φέτος το κέντρο του αγώνα, εκεί όπου γινόταν ο τερματισμός.

Αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε με διαδρομές από τη Στερεά Ελλάδα και θα καταλήξουμε με διαδρομές πέριξ του Λουτρακίου και στους Αγίους Θεοδώρους.

Μολονότι η οργανωτική επιτροπή του αγώνα δεν το έχει ανακοινώσει, πιθανότατα θα έχουμε τερματισμό στην Αθήνα και μια νέα υπερειδική διαδρομή το Σάββατο, με ελεύθερη είσοδο για τους θεατές.

Στο φετινό ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ειδικές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες, έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδική Πύργος των προηγούμενων ετών.

Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα γίνει μπροστά από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου είναι το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας.Το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών της ημέρας αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή, με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Wolf Power Stage του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.