Οδηγούμε το Fiat Tipo SW
Κρατώντας εσκεμμένα αποστάσεις από τις σύγχρονες παραλλαγές του marketing της αυτοκίνησης, το Fiat Tipo μένει πιστό στην παραδοσιακή «τριπλέτα» 4θυρου, 5θυρου και station wagon, χρηστικών εκδόσεων με καλή σχέση αξίας-τιμής-εξοπλισμού.
Ειδικά η SW είναι η πιο ευρύχωρη και λειτουργική. Έχει 38,3 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος (4,57 μ.) από το hatchback, κι είναι αρκετά πιο άνετη -ειδικά για τα πόδια των πέντε επιβατών – προσφέροντας παράλληλα μεγαλύτερο κατά 30 λίτρα χώρο αποσκευών (550 λίτρα). Εχει δε και μεγαλύτερο άνοιγμα στην πίσω πόρτα και λειτουργικό, διπλό δάπεδο Magic Cargo Space.
Το εσωτερικό του δεν αφήνει παράπονα εργονομίας, η οθόνη αφής 7” του συστήματος πολυμέσων Uconnect είναι εύχρηστη, ενώ στα περισσότερα σημεία του αποτελείται από μαλακά και ποιοτικά υλικά – ειδικά σ’ αυτήν την ακριβότερη έκδοση του, που φτάνει τα 21.550 ευρώ (χωρίς την πιθανή έκπτωση).
Η έκδοση αυτή είναι, φυσικά, με την πιο ακριβή μηχανολογική επιλογή του κινητήρα πετρελαίου MultiJet II 1,6 120 ίππων και 320 Nm ροπής, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Η ρύθμιση του κιβωτίου για πιο ομαλές αλλαγές δεν στερεί από τον κινητήρα τις αρκετά αξιοπρεπείς επιδόσεις, παρότι το βάρος φτάνει τον 1,5 τόνο. Είναι πολύ ζωηρός στις χαμηλές στροφές, υπάρχει ικανοποιητική ροπή και δεν καθυστερεί το kick-down σε κάθε ανάγκη επιτάχυνσης εν κινήσει, και μόνα παράπονα είναι η τραχύτητα λειτουργίας και η βραδύνεια του συστήματος start-stop.
Αντίστοιχα με προσανατολισμό άνεσης έχει κρατηθεί μαλακή και η ανάρτηση, και παρότι φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου δεν επιτρέπει να φύγουν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές εκτός ελέγχου. Το Fiat Tipo στην station wagon έκδοση, ταξιδεύει με ποιότητα κύλισης κρατώντας την κατανάλωση κοντά στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες…
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr