Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R
Η εποχή που ο Άιρτον Σένα άφηνε τη Honda στη Φόρμουλα 1 -πριν από 25 χρόνια- ήταν και η εποχή που γεννιόταν ο κωδικός Type R. Ο Άιρτον, που όταν έβγαινε από το Honda NSX, μια ομάδα Ιαπώνων μηχανικών κρέμονταν απ’ τα χείλη του, είναι ο πνευματικός γεννήτορας της σειράς των Type R, τώρα στη δέκατη γενιά του Civic.
Η μαγική ικανότητα του Civic Type R, είναι ότι μπορεί να είναι ένα καθημερινό sportscar, όπως μόνο η Porsche 911 κάποτε μπορούσε. Από ένα μικρομεσαίο, μάλιστα ρυθμισμένο στο πρόγραμμα οδήγησης «Comfort» για άνετη απόκριση του γκαζιού και απόσβεση της ανάρτησης, στην πίστα μεταμορφώνεται -είτε στη ρύθμιση «Sport» είτε στην ωμή «+R»- σ’ ένα συγκλονιστικά ισχυρό και μηχανικά καλοστημένο σπορ αυτοκίνητο. Οι 320 ίπποι που λυσσούν στις ψηλές στροφές και τα 400 Nm ροπής του, που αποδίδονται σε ευρύ φάσμα των μέσων στροφών, εγγυώνται την εκρηκτική έξοδο από τις αργές στροφές της πίστας των Μεγάρων, που οδηγήσαμε. Το εξατάχυτο ταχύτατο μηχανικό κιβώτιο, με 7% κοντύτερη κλιμάκωση, συμβάλλει με την ακρίβειά του, ώστε από στάση το Civic Type R να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτ.
Στις στροφές, το φαρδύτερο κατά 65 χλστ. μετατρόχιο, η νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το χαμήλωμα του κέντρου βάρους κατά 10χλστ., το Agile Handling Assist (που φρενάρει τους εσωτερικούς τροχούς) και η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική στο κατά 16,5 εκατ. μακρύτερο και κατά 37% στιβαρότερο αμάξωμα, μαζί με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τα φρένα της Brembo, κάνουν το πάτημα του Type R υποδειγματικά ακριβές και φιλικό στο παιχνίδι. Ένα πολυπρόσωπο sportscar, με τιμή από 49.740 ευρώ. Στην καμπίνα υπάρχουν νέα όργανα LCD και στο κέντρο διεπίπεδη κονσόλα με έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών Honda CONNECT…
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr