Οδηγούμε το Nissan Micra IG-T 90
Για το Nissan Micra ο μικρός τρικύλινδρος turbo κινητήρας 0.9 lt και 90 ίππων πέφτει λίγος, από την άποψη ότι το αμάξωμά του είναι ικανό για πολλή ισχύ παραπάνω, όμως έχει έναν συγκεκριμένο ρόλο.
Η Nissan λέει ότι έχει ίδια κατανάλωση με τον ατμοσφαιρικό 1.0 lt, όμως ο 0.9 IG-T κάνει το Micra ιδιαίτερα ζωηρό μετά την ενεργοποίηση του Turbo – και ειδικά μετά τις 2.250 σ.α.λ. που εμφανίζεται το peak των 140 Nm ροπής, και έπειτα σε όλο το φάσμα μέχρι το όριο στροφών.
Ενώ, λοιπόν, η αρχική βραδυφλογία αυξάνει την κατανάλωση στην κίνηση της πόλης, στα 8 λίτρα/100χλμ. μέχρι να περάσουν οι 2 χιλιάδες στροφές, σε κάθε άλλη συνθήκη -ταχύτερη ροή στην πόλη, ορεινός δρόμος, αυτοκινητόδρομος- ο κινητήρας IG-T 90 μπορεί να δουλεύεται από τον οδηγό, αν και μέσω πέντε σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου, με ευκολία μέσα στο φάσμα των μέσων και υψηλών στροφών. Με τον τρόπο αυτό, και με σταθερό γκάζι στην εθνική οδό η κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 7 λίτρα/100χλμ.
Όσο για το αμάξωμα, με τις υπέροχες ακμές και νευρώσεις του, η στιβαρότητα του πατήματος και η εξαίρετη απόκριση του εμπρός μέρους, δεν άλλαξαν με τη μείωση του βάρους (στα 1.090 κιλά τώρα) από τον μικρότερο κινητήρα. Αντίθετα, αυτός επέτρεψε πιο μαλακή ρύθμιση των αμορτισέρ, την περαιτέρω άνεση της ανάρτησης μπροστά και την ποιότητα κύλισης, καθώς το Micra πετυχαίνει έναν συμβιβασμό πρόσφυσης-άνεσης. Με πακέτο εξοπλισμού αρκετά πλούσιο και βασική τιμή 13.690 ευρώ, το Micra IG-T 90 είναι μια ευκαιρία καλής σχέσης αξίας-τιμής…
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr