Οδηγούμε: VW T-Roc 1.0 TSI
Εισβάλλοντας με το πιο ενδιαφέρον της σχέδιο εδώ και χρόνια, με τη χαμηλή, φαρδιά και κουπέ σιλουέτα του T-Roc, η Volkswagen μπαίνει στη μοντέρνα μεγάλη δεξαμενή των μικρών Corssovers με αξιώσεις. Σαν κλασσικό VW, το T-Roc κάνει τα πάντα ισορροπημένα και καλά: έχει λειτουργικότητα και ευχρηστία, είναι οικονομικό και αποδοτικό με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI (που φαντάζει ως περισσότερο ελκυστικός κινητήρας για την ελληνική αγορά) και έχει πλούσιες τεχνολογίες ασφάλειας.
Με μήκος 4,23 μέτρα δεν είναι ακριβώς μικρό, και μπορούν να χωρέσουν τρεις επιβάτες πίσω, ενώ παράλληλα τα 16,1 εκ. από το έδαφος εξασφαλίζουν τη διάβαση πάνω από ορισμένα εμπόδια της κακής ασφάλτου ή του χώματος. Και, βέβαια, εξασφαλίζουν μια καλή και υπερυψωμένη θέση οδήγησης, που είναι ένα από τα βασικά ελκυστικά στοιχεία των Crossovers, δηλαδή των ήπιων SUV.
Ο 1.0 TSI των 115 ίππων και 200 Nm ροπής (στις 2.000-3.500 σ.α.λ.) είναι πολύ πολιτισμένος για τρικύλινδρος, και παρά την αρχική υστέρηση όταν μπαίνει το Turbo είναι ισχυρός και γραμμικός και προσφέρει καλές επιδόσεις: 0-100 σε 10,1” και τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα (μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα/100 χλμ.), με ιδιαίτερη προθυμία στις ρεπρίζ για μια ασφαλή προσπέραση. Και, βεβαία, για μια σβέλτη βόλτα, την οποία υποστηρίζει πλήρως τόσο το σπουδαίο πάτωμα MQB-A του ομίλου VW, η λίγο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η ακρίβεια του επιλογέα ταχυτήτων και του τιμονιού – η γενικότερη αίσθηση στιβαρότητας σε κάθε κίνηση. Δεν θυσιάζεται. Με αυτό, η άνεση στο ταξίδι, παρά μόνο εκείνη στις έντονες ανωμαλίες του δρόμου.
Από 19.650 ευρώ με τον 1.0 TSI, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, με μόνη ένσταση στα πλαστικά του εσωτερικού.
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr