Οδηγούμε το Citroen C3 Aircross με τους 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο

Δημήτρης Μπαλής

Ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα στην κατηγορία των B-SUV, το Citroen C3 Aircross αποτελεί μια ισχυρή πρόταση για όσους θέλουν να αυτοκίνητο με στυλ, οικονομικό σε κατανάλωση και με χώρους.

Η ανανεωμένη του εκδοχή τραβά το μάτι και ειδικά μπροστά σε προκαλεί με αυτό το τριών επιπέδων τμήμα: καπό, μάσκα, προφυλακτήρας, που διανθίζεται από κάθετες ρίγες και χρώμιο. Οι αντίθετοι σε χρώμα καθρέπτες, τα LED φωτιστικά, το αλουμίνιο στις ποδιές εμπρός και πίσω, οι ράγες οροφής, οι 16άρες ζάντες και τα μαύρα περιμετρικά προστατευτικά, μαζί με την πίσω αεροτομή, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα τολμηρό και συνάμα καλαίσθητο σύνολο που σε προ(σ)καλεί στα ενδότερα.

Εκεί συναντούμε μια νέα οθόνη αφής 9 ιντσών, τους κλασικούς αεραγωγούς, ένα πιο σπορτίφ τιμόνι, δύο ποτηροθήκες, και βέβαια καθίσματα Advance Comfort που προσφέρουν θαυμάσια άνεση που την έχεις ανάγκη περισσότερο στα ταξίδια.

Οι αρκετές θήκες εξυπηρετούν για μικροαντικείμενα, ενώ σε επίπεδο τεχνολογίας προστέθηκαν αρκετά χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδήγησης.

Σε χώρους το Citroen C3 Aircross είναι πράγματι πολύ καλό χάρη στο μακρύ μεταξόνιο των 2,6 μ., και γίνεται καλύτερο με την μετακίνηση των πίσω καθισμάτων εμπρός – πίσω, και μάλιστα ασύμμετρα καθώς δεν μετακινείται όλος ο πάγκος μαζί. Αυτό διευκολύνει ανάλογα αν έχεις ψηλούς επιβάτες ή θέλεις περισσότερο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ, που κυμαίνεται από 410 έως 520 λίτρα όγκου.

Η έκδοση δοκιμής εφοδιάζεται με ένα καλοδουλεμένο κινητήρα βενζίνης 1.2lt Puretech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6άρι ΕΑΤ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με πολύ καλή κλιμάκωση και βοηθά αφενός να τραβήξει εύκολα το αυτοκίνητο μπροστά και αφετέρου στη μείωση της κατανάλωσης που οριοθετείται στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., εφόσον κινείσαι ομαλά χωρίς συνεχείς εξάρσεις.

Στον δρόμο το πάτημα είναι πολύ καλό, ενώ εξυπηρετεί το Grip Control που μεταβάλλει τη ροπή ανάμεσα στους μπροστινούς τροχούς. Μάλιστα από τον περιστροφικό διακόπτη μπορείς να κάνεις και ρυθμίσεις.

Συμπερασματικά, αν θέλεις να επιλέξεις B-SUV μοντέλο αγοράς, πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις και το Citroen C3 Aircross για να σχηματίσεις εικόνα επιλογών.