Οδηγούμε το diesel DS 7 με τους 130 ίππους και 8άρι αυτόματο κιβώτιο
4,593μ., πλάτος 1,906μ. και ύψος 1,625μ.), ξεχωρίζει από μακριά με τα περίτεχνα κάθετα φώτα ημέρας LED, με την μαύρη κυψελοειδή μάσκα, τα μαύρα περιμετρικά προστατευτικά, τους μαύρους καθρέπτες και τις μαύρες ράγες οροφής, ενώ μαύρες είναι και οι πολύ ιδιαίτερες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με αεροδυναμικά ανοίγματα.
Στο πίσω μέρος δεσπόζει ολογράφως το όνομα της μάρκας στην πόρτα, στην άκρη το όνομα του μοντέλου και το πλαίσιο αλουμινίου στην ποδιά.
Στην καμπίνα θα συναντήσουμε έναν πολυτελή διάκοσμο, με μαλακά και σκληρά πλαστικά, αλκαντάρα, δέρμα και αλουμίνιο, σπορ τιμόνι, σκαλιστούς διακόπτες στην κονσόλα, λεβιές ταχυτήτων στο 8άρι κιβώτιο και paddles πίσω από το τιμόνι για πιο σπορ αλλαγές, που δημιουργούν μια ανώτερης αισθητικής αλλά και λειτουργική εικόνα. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές, ενώ και η ευρυχωρία απαράμιλλη με τα 2,738μ. του μεταξονίου να προσφέρει μεγάλη άνεση για 5 ενήλικες επιβάτες, όπως και για τις αποσκευές με διαθέσιμα 555 λίτρα όγκου στο πορτ-μπαγκάζ.
Τα ψηφιακά χαρακτηριστικά είναι ευδιάκριτα παντού, στον 12άρι πίνακα οργάνων και στη μεγάλη οθόνη αφής 12 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό.
Η έκδοση που οδήγησα με έκανε να ξεχάσω τι σημαίνει ανεφοδιασμός! Diesel μοτέρ δεν θα βρούμε, πλέον, πολλά στην αγορά και όταν έχω την ευκαιρία να τα οδηγώ σκέφτομαι πόσο μεγάλες αποστάσεις διανύεις με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Το 1.5lt BlueHDi μοτέρ αποδίδει 130 υπερ-αρκετούς ίππους και 300 Nm ροπής που τραβούν με άνεση το βάρους 1350, και κάτι παραπάνω, κιλών αμάξωμα, με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να εξυπηρετεί στην άνεση.
Σε κάθε περίπτωση, ανάλογα πώς θέλεις να οδηγήσεις, μπορείς να επιλέξεις μια από τις τρεις διαθέσιμες ρυθμίσεις στα Driving Modes (Eco, Normal, Sport), ενώ όπως προανέφερα αν θέλεις πιο σπορ αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, μπορείς να τις κάνεις χειροκίνητα από το τιμόνι.
Επιταχύνει φυσιολογικά και βγάζει τελική ταχύτητα πάνω από 190 χλμ./ώρα, χωρίς, βέβαια, να την έχεις ανάγκη. Και μη ξεχνάμε ότι με νορμάλ οδήγηση θα έχεις μέση κατανάλωση κάτω από 6,5 λίτρα στα 100 χλμ. που σε συνδυασμό με την τιμή του πετρελαίου, βλέπεις τεράστια οικονομία στην τσέπη.
Το DS 7 είναι ένα μεσαίο προς μεγάλο SUV που αποτελεί μια πράγματι ξεχωριστή πρόταση αγοράς και στην έκδοση πετρελαίου ιδιαίτερα συμφέρουσα.