«Say yes to the world» από τη Lufthansa
Δημήτρης Μπαλής
Η νέα καμπάνια της Lufthansa, ήδη έχει ξεκινήσει σε πολλές χώρες και θεωρείται από τις πιο καινοτόμες στην ιστορία της εταιρείας, καθώς αποσκοπεί στο να βγάλει τους ανθρώπους από συνήθειες και οικείους τρόπους σκέψης, αναδεικνύοντας παράλληλα τις πλούσιες εμπειρίες που προσφέρουν τα ταξίδια και η ανακάλυψη του κόσμου μέσα από αυτά.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας η Lufthansa διοργανώνει τον διαγωνισμό #SayYesToTheWorld, όπου όσοι επιθυμούν, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια προς ονειρεμένους προορισμούς του δικτύου της Lufthansa. Οποιοσδήποτε μπορεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό και να διεκδικήσει τα δώρα ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα: Να επισκεφθεί την ιστοσελίδα https://yestotheworld.com/gr/gr, να τοποθετήσει μία πινέζα επάνω στην εικονική υφήλιο και τέλος να διαλέξει μια εμπειρία που θα ήθελε να ζήσει εκεί επιλέγοντας «ΝΑΙ».
Ο πρώτος μεγάλος τυχερός θα κερδίσει δύο εισιτήρια Business Class μετ’ επιστροφής προς έναν διηπειρωτικό προορισμό. Ο δεύτερος νικητής θα λάβει δύο εισιτήρια Economy Class μετ’ επιστροφής επίσης προς έναν διηπειρωτικό προορισμό, ενώ οι νικητές της τρίτης και της τέταρτης θέσης θα κερδίσουν ο καθένας από δύο εισιτήρια Economy Class μετ’ επιστροφής προς έναν ευρωπαϊκό προορισμό. Ο διαγωνισμός θα ισχύει μέχρι τις 15 Απριλίου 2018 και οι νικητές θα αναδειχθούν μετά από κλήρωση τον Μάιο του 2018.
Με την καμπάνια #SayYesToTheWorld η Lufthansa μέσα από ερωτήσεις που δημιουργούν γνώση, αλλά και προβάλλουν τα ταξίδια ως πηγή έμπνευσης, ενθαρρύνει τους ανθρώπους να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να γνωρίσουν τον κόσμο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας η Lufthansa εγκατέστησε καθίσματα αεροσκαφών σε δημόσιους χώρους στο Μόναχο, στη Σαγκάη και στη Νέα Υόρκη ζητώντας από τους περαστικούς να καθίσουν και να απαντήσουν στην ερώτηση «Γιατί αγαπάς τον κόσμο;» Η καμπάνια δεν βασίζεται στην περιγραφή μιας συγκεκριμένης εμπειρίας, αλλά σε ανοικτές ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με βάση τις προσωπικές και μοναδικές εμπειρίες που έχει ζήσει ο καθένας από εμάς.
Η καμπάνια #SayYesToTheWorld αποτελεί συνέχεια της πρόσφατης ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας του Oμίλου και της νέας εμφάνισης του στόλου των αεροσκαφών που σταδιακά ντύνεται πλέον με τα νέα εταιρικά χρώματα -μία αλλαγή που ανακοινώθηκε με την ευκαιρία της 100ής επετείου του γερανού, του διάσημου λογότυπου της Lufthansa.
Οι εταιρείες που ανέλαβαν την ανάπτυξη και την υλοποίηση της καμπάνιας ήταν: η Kolle Rebbe, που επιμελήθηκε το δημιουργικό concept, η DDB που ανέλαβε το κομμάτι της ψηφιακής υλοποίησης και η Mindshare που ανέλαβε τη στρατηγική σχεδιασμού του διαφημιστικού προγράμματος και την επιλογή των διαφημιστικών μέσων.