Θρίαμβος του Ροβάνπερα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Δημήτρης Μπαλής
Στο πιο ξεχωριστό Ράλλυ Ακρόπολις που θυμάμαι εδώ και δεκαετίες, με τις πλημμύρες στη Θεσσαλία να έχουν αφαιρέσει 12 ανθρώπινες ζωές, με τη χώρα μας να έχει υποστεί καταστροφικές πυρκαγιές, με την Ελλάδα να αντέχει στα πολύ δύσκολα και να προσπαθεί να σηκώσει ξανά ανάστημα, είχαμε κι έναν θριαμβευτή σε ένα παγκόσμιο αθλητικό γεγονός.
Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολύ βαρύ να μιλήσεις για αγώνα. Όταν στο σύνολό τους οι οδηγοί μίλησαν από το ξεκίνημα του Ράλλυ Ακρόπολις ότι το μυαλό τους και οι προσευχές τους είναι στους πληγέντες, ό,τι κι αν πεις εσύ είναι λίγο. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω και πέρα από όλα.
Ωστόσο, επειδή θα αναφερθώ διεξοδικά σε επόμενο άρθρο μου για το Ράλλυ Ακρόπολις και το μέλλον του, θα σταθώ στο γεγονός ότι φέτος κέρδισε ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota Yaris.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έβαλε υποθήκη για τον δεύτερο τίτλο του ανεβαίνοντας στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου και πιστεύω ότι θα τα καταφέρει.
Μπορεί να εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ενώ χθες ήταν τρίτος εγκατέλειψαν από σπασμένες αναρτήσεις οι δύο πρώτοι, Νεβίλ και Οζιέ.
Μπορεί σήμερα με κοντά στα 2 λεπτά διαφορά από τον Έβανς να οδήγησε όπως κουρεύει το γκαζόν στο σπίτι του.
Όμως, ο Φινλανδός με 8 κερδισμένες ειδικές διαδρομές στις 15, έκλεισε στόματα. Κέρδισε επάξια έναν αγώνα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα ξεκινούσε με την Ελλάδα κομμένη στα δύο.
Για την ιστορία δεύτερος τερμάτισε ο Έβανς με Yaris και τρίτος ο Σόρντο με Hyundai i20N.
Πρώτος Έλληνας ο Ιορδάνης Σερδερίδης με εργοστασιακό Ford Puma, στη 18η θέση.
Από τα 69 πληρώματα που ξεκίνησαν την Πέμπτη από την Αθήνα κατάφεραν να τερματίσουν 54 και μπράβο τους σε έναν σκληρό αγώνα.