Το hotel management με τη ματιά της Puro

Δημήτρης Μπαλής

Η εκρηκτική άνοδος του ελληνικού τουρισμού και ο τομέας της φιλοξενίας, δημιουργούν μεγάλες ευκαιρίες συνεργασιών και ανάπτυξης εταιρειών που ασχολούνται με τη διαχείριση ξενοδοχείων, όλων των κατηγοριών.

Η Puro είναι μια από αυτές, εκπροσωπώντας περισσότερα από 48 μοναδικά ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εκ των οποίων 5 μόνιμης λειτουργίας. Τα ξενοδοχεία έχουν 16 δωμάτια μέσο όρο.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στην Κύπρο, με τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται να εμφανίζουν τζίρο 45 εκατ. ευρώ. Η Puro ετοιμάζεται να διεθνοποιηθεί με διαχείριση ξενοδοχείων στο Μιλάνο και στο Μαρακές.

«Συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες ανάπτυξης των επιχειρήσεών τους, εστιάζοντας σε κάθε πτυχή του guest experience», επισημαίνει ο Φεντερίκο Σάντος, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Puro. «Αναλύουμε κάθε επιχείρηση για να προσδιορίσουμε τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και συνεπώς να την βοηθήσουμε να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα. Αυτό το πετυχαίνουμε όχι μόνο μέσω του revenue management, αλλά και με τη δημιουργία της συνολικής στρατηγικής του ξενοδοχείου», τονίζει ο Ισπανός που διαμένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι «στην Puro συνεργαζόμαστε στενά με μια ομάδα ειδικών που εξειδικεύονται σε τομείς όπως το concept, το branding, το storytelling, το digital marketing, την αρχιτεκτονική, το PR, τον σχεδιασμό και την επεξεργασία υλικού για τις πλατφόρμες.»