Το WRC ξεκινά – δείτε πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα και θέαμα από τη Ford
Ο πρώτος από τους 13 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – WRC για το 2022, στους οποίους περιλαμβάνεται και το Ράλλυ Ακρόπολις, ξεκινά αύριο.
Παραδοσιακά, στο Μόντε Κάρλο, ανοίγει η αυλαία του πρωταθλήματος και οι φίλοι του σπορ περιμένουν με ανυπομονησία να δουν πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση φέτος, ειδικά με την είσοδο της υβριδικής τεχνολογίας, που μεταβάλλει τα αυτοκίνητα.
Η Ford, παρουσιάζει με ένα χαρακτηριστικό βίντεο πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του αγωνιστικού M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, προκειμένου όλοι να είναι γνώστες των αλλαγών.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο ίδιος EcoBoost που χρησιμοποιούσε το Fiesta WRC, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος.
Στο υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, όπως το νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, εξακολουθούν να είναι τετρακίνητα, χωρίς ωστόσο να διαθέτουν κεντρικό διαφορικό.
Η σημαντικότερη, ωστόσο, διαφορά σε σχέση με το παρελθόν, είναι η υβριδική μονάδα, η οποία προσθέτει μία «ένεση ισχύος» 100kW, με αποτέλεσμα η μέγιστη απόδοση της μονάδας κίνησης να μπορεί να φτάνει έως και τους 530 περίπου ίππους – κάτι που καθιστά το νέο Ford Puma Hybrid Rally1 εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση!
Για το 2022, η Ford και η M-Sport παρατάσσουν για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς τέσσερα Ford Puma Hybrid Rally, με οδηγούς τους Γκρεγκ Μπριν, Αντριεν Φορμό, Γκας Γκρίνσμιθ και τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι, Σεμπαστιάν Λεμπ.
Επίσης, σε ένα άλλο βίντεο, δείτε θεαματικά πλάνα από τις δοκιμές και την προετοιμασία των πληρωμάτων εν όψει του πρώτου αγώνα για το 2022.
Το νέο M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 αντικατοπτρίζει την πλήρη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό, αλλά και την απόφαση της εταιρείας να προσφέρει στην Ευρώπη μια γκάμα επιβατικών οχημάτων με δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές – πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά – έως τα μέσα του 2026, ενώ από το 2030 η μάρκα θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.