CR-V Sportline

Ανανεωμένο CR-V και με νέα έκδοση Sport Line

Η ανανεωμένη γκάμα CR-V, που χαρακτηρίζει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, φέρει τη νέα ονοματολογία e: HEV για να ευθυγραμμιστεί με το ολοκαίνουργιο Jazz e: HEV στη σειρά οχημάτων e: TECHNOLOGY.

Επίσης, η Honda ενισχύει τη γκάμα του CR-V με την προσθήκη μιας νέας έκδοσης Sport Line.

Η προσθήκη του CR-V στην οικογένεια e: HEV ακολουθεί την κυκλοφορία των νέων Jazz e: HEV και Honda e και συμβάλλει στη δέσμευση της Honda για ηλεκτροδότηση του 100% της ευρωπαϊκής της σειράς μοντέλων έως το 2022.

Εκτός από το νέο χαρακτηριστικό e: HEV, το σήμα Honda με μπλε περίγραμμα, υποδηλώνει τα μοντέλα χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Το CR-V e: HEV διαθέτει προηγμένη τεχνολογία υβριδικών κινητήρων, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες ισχύος 135 kW / 184 PS, έναν 2.0 lt βενζίνης κύκλου Atkinson ισχύος 107 kW / 145 PS (η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος με 315 Nm ροπής), ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων και τρεις ευφυείς τρόπους οδήγησης, προσφέροντας υψηλά επίπεδα πραγματικής απόδοσης. Διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητη (FWD) όσο και σε τετρακίνητη έκδοση (AWD).

Το υβριδικό σύστημα κίνησης επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα (FWD) και από 8,9 δευτερόλεπτα (AWD), με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6,6 λίτρα στα 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων 141 γρ./χλμ. (FWD) και 7,1 λίτρα και 141 γρ./χλμ. στην τετρακίνητ.

Η νέα κατηγορία Sport Line παρουσιάζεται με ασημί φινίρισμα στην καμπίνα, νέας σχεδίασης ζάντα αλουμινίου 18 ιντσών, ασύρματη φόρτιση smartphone και σκούρες πινελιές στο εξωτερικό μέρος.

Το CR-V διατηρεί τον εκλεπτυσμένο εξωτερικό σχεδιασμό του με μυώδεις θόλους τροχών.

CR-V Sportline

Το ανανεωμένο μοντέλο συνεχίζει να επωφελείται από την καλύτερη απόδοση χώρου στην κατηγορία, με άφθονο χώρο για όλους τους επιβάτες, και μεγάλο ορτ-μπαγκάζ.

Στάνταρ είναι το Honda Sensing, από τις πιο ολοκληρωμένες σουίτες ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού στην κατηγορία, συνδυάζοντας πληροφορίες ραντάρ και κάμερας για να βοηθήσει τον οδηγό.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν και τα φωτιστικά LED.

Ως προς τους τρόπους οδήγησης, διαθέτει λειτουργίες: EV Drive, όπου η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας τον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive, όπου ο κινητήρας παρέχει ισχύ σε έναν ηλεκτροκινητήρα, και Engine Drive, όπου ο κινητήρας συνδέεται απευθείας στους τροχούς μέσω συμπλέκτη.

Στις περισσότερες αστικές συνθήκες οδήγησης, το CR-V e: HEV θα αλλάζει απρόσκοπτα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, η υπερβολική ισχύς του κινητήρα μπορεί να επαναφορτίσει την μπαταρία μέσω του κινητήρα / γεννήτρια. Το EV Drive επιτρέπει καθαρή ηλεκτρική κίνηση και εύρος μηδενικών εκπομπών για περίπου 2 χλμ., ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Το Engine Drive είναι η πιο αποτελεσματική λειτουργία για οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Το σύστημα i-MMD αποφασίζει πότε θα αλλάξει μεταξύ των τρόπων οδήγησης, για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης.

Το μοντέλο, αντί να χρησιμοποιεί ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, ένας λόγος μονής σταθερής σχέσης δημιουργεί μια άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, με αποτέλεσμα μια ομαλότερη μεταφορά ροπής. Αυτή η μορφή σημαίνει ότι το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα πλανητικό κιβώτιο eCVT. που βρίσκεται συνήθως σε άλλα υβριδικά οχήματα.

Επίσης, το CR-V e: HEV είναι εξοπλισμένο με σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί διακόπτες πίσω από το τιμόνι για να προσαρμόσει το ρυθμό της αναγεννητικής πέδησης, όταν σηκώνει το γκάζι, μαζεύοντας περισσότερη ενέργεια στην μπαταρία.