Ιδού το νέο CUPRA Terramar

Δημήτρης Μπαλής

 

Η CUPRA παρουσίασε το νέο CUPRA Terramar, ως συνέχεια των νέων CUPRA Leon, Formentor, Born VZ και Tavascan.

Η ταχύτατα αναπτυσσόμενη μάρκα η οποία έχει παραδώσει περίπου 700.000 οχήματα και κατέγραψε νέο ρεκόρ φέτος, πετυχαίνοντας το καλύτερο πρώτο εξάμηνο της ιστορίας της, με παραδόσεις 125.700 αυτοκινήτων, ετοιμάζεται να συγκινήσει περισσότερο με το νέο CUPRA Terramar το οποίο διαθέτει την εμβληματική υπογραφή των τριών τριγώνων και προβολείς CUPRA Matrix  LED  Ultra με τεχνολογία φωτισμού υψηλής ανάλυσης (HD).

Η εμπρόσθια εξωτερική σχεδίαση καθίσταται ακόμα πιο εκφραστική καθώς η μάσκα δίνει τη θέση της στο λειτουργικό κάτω άνοιγμα που παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητα. Στο πίσω μέρος, οι φαρδιές αναλογίες χαρίζουν στο SUV μια ισχυρή παρουσία, με το ενσωματωμένο και φωτιζόμενο λογότυπο CUPRA να είναι τοποθετημένο κεντρικά ανάμεσα στα πίσω φώτα.

Το εσωτερικό ερμηνεύει εκ νέου τον σπορ χαρακτήρα με ένα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, το οποίο αναδεικνύεται από τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Ακολουθεί επίσης τις αρχές της βιωσιμότητας με καθίσματα μπάκετ επενδεδυμένα είτε με ύφασμα που έχει δημιουργηθεί από 100% ανακυκλωμένο υλικό από νήματα SEAQUAL YARN, Dinamica με τουλάχιστον 73% ανακυκλωμένο ύφασμα ή δέρμα με  φυτική κατεργασία.

Η ψηφιοποίηση βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του οδηγού. Μία νέας σχεδίασης και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου / μηχανής (HMI) ενσωματώνεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι καθώς και στο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών, με ένα slider αφής με ρετρό φωτισμό. Επιπλέον, η CUPRA συνεχίζει τη συνεργασία της με τους ειδικούς ήχου της Sennheiser Mobility, ενσωματώνοντας ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 12 ηχείων.

Το CUPRA Terramar συνδυάζει τις δυνατότητες του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της ηλεκτροκίνησης με πέντε διαφορετικά κινητήρια σύνολα που υιοθετούν τρεις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζινοκινητήρας), eTSI (ήπια υβριδικό σύστημα), καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος plug-in hybrid (eHybrid), με απόδοση από 150 ίππους έως 272 ίππους. Η δυναμική συμπεριφορά αναβαθμίζεται χάρη στη στάνταρ σπορ ανάρτηση, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το νέο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis) και τα φρένα της εταιρείας Akebono.